• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Merax - Lån utan UC, pengar via Swish
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Brixo - Lån utan UC
9. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC
Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Grannen

Medlem
Poäng: 6
Blev medlem
1 September 2022
Meddelanden
14
Mottagna reaktioner
3
Poäng
6
Släpper allt i skuldväg, men lån på swedbank drar ju pengarna på ett sorts autogiro som inte jag kan ändra, hur gör man här? Forsätter de dra så gynnar jag en borgenär och blir då en grund för avslag!?
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Ny2018

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 147
Blev medlem
19 Juni 2018
Meddelanden
9 824
Mottagna reaktioner
6 292
Poäng
4 147
Släpper allt i skuldväg, men lån på swedbank drar ju pengarna på ett sorts autogiro som inte jag kan ändra, hur gör man här? Forsätter de dra så gynnar jag en borgenär och blir då en grund för avslag!?
Du kan plocka bort ditt godkännande av autogiro.
 

Grannen

Medlem
Poäng: 6
Blev medlem
1 September 2022
Meddelanden
14
Mottagna reaktioner
3
Poäng
6
Det är ju några år sedan jag släppte mitt men det var kanske så att jag slutade ha pengar på kontot det drogs ifrån.
Problemet är ju att det dras i samma veva som lönen kommer men jag får helt enkelt byta bank dit lönen går, kanske är enklast det.
Hur har ni andra gjort som har Swedbank?
 

Ny2018

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 147
Blev medlem
19 Juni 2018
Meddelanden
9 824
Mottagna reaktioner
6 292
Poäng
4 147
Problemet är ju att det dras i samma veva som lönen kommer men jag får helt enkelt byta bank dit lönen går, kanske är enklast det.
Hur har ni andra gjort som har Swedbank?
Jag bytade lönekonto i swedbank och öppnade annat konto i annan bank där jag för över det som blir över efter att räkningar är betalda.
 

Ny2018

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 147
Blev medlem
19 Juni 2018
Meddelanden
9 824
Mottagna reaktioner
6 292
Poäng
4 147
Varför eg? Du har skuldsanering? Då får man väl spara?
För att jag hade en skuld till swedbank och i framtiden vill köpa hus så jag ville ha en bank där inget syns tex mina inbetalningar till skuldsaneringen
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp